تفریحستان

تفریحی

تفریحستان

تفریحی

آموزش طرز تهیه سوپ تره فرنگی با جو

سوپ تره فرنگی از متفاوت ترین سوپ های ما ایرانی می توان به سوپ تره فرنگی اشاره کرد. خیلی از شماها مطمئنا حتی اسم این سوپ خوشمزه را هم نشنیده اید. مواد اصلی این سوپ همان طور که از اسمش پیداست، تره فرنگی و حتی خامه است. این پیش غذای می تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر انواع سوپ باشد. پس اگر شما خانم خانه دار تا به حال این سوپ لذیذ را امتحان نکرده اید، وقت آن است که با آموزش امروز ما همراه شوید.

 

سوپ تره فرنگی با قارچ,طرز تهیه سوپ تره فرنگی,طرز تهیه سوپ تره فرنگی فرانسوی

 

سوپ تره فرنگی با قارچ

    

در ابتدای آموزش درست کردن سوپ تره فرنگی مواد لازم موجود در جدول زیر را تهیه کنید

    

مواد لازم سوپ تره فرنگی 

ادامه مطلب ...

طرز تهیه سوپ سفید رستورانی

سوپ سفید یکی از غذاهایی که معمولا در همه منازل و رستوران ها سرو می شود، آش است. اگر سایت روزگار را دنبال می کنید؛ حتما می دانید که تا به الان پخت انواع و اقسام آش را برای شما عزیزان آموزش داده ایم. امروز نیز تصمیم گرفته ایم یک نوع دیگر از آش سوپ را آموزش دهیم. این آش در کنار این که به سادگی تهیه می شود مواد لازم آنچنانی هم نیاز ندارد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

سوپ سفید مجلسی,سوپ سفید رستورانی,طرز تهیه سوپ سفید

 

سوپ سفید مجلسی

   

برای تهیه این سوپ می توانید مواد لازم را از جدول زیر برداشته و خریداری کنید و سپس سراغ آموزش بروید.

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری طرز تهیه پتاژ آرد جو

پتاژ آرد جو شما خانم خانه دار چن مدل سوپ می توانید درست کنید؟ آیا پتاژ هم می توانید تهیه کنید؟ شاید بپرسید پتاژ دیگر چیست! باید بگوییم که پیاز هم یک نوع سوپ است که خود به سه دسته تقسیم می شود. اولین دسته سوپهایی هستند که کمی رقیق هستند و دسته بعدی سوپ هایی که غلظت آنها را آرد و یا کرم تشکیل می دهد و دسته آخر هم حبوبات و سبزی های خرد شده غلیظ بودنشان را تعیین می کند.

 

طرز تهیه پتاژ آرد جو,آموزش تصویری پتاژ آرد جو,آموزش درست کردن پتاژ آرد جو

 

طرز تهیه پتاژ آرد جو

  ادامه مطلب ...

عکس های شخصی اینستاگرام دنیا مدنی

دنیا مدنی از بازیگران خانم خوش چهره سینما و تلویزیون ایران می توان به نام دنیا مدنی اشاره کرد. این بازیگر که از دهه 60 می باشد در تیر ماه بدنیا آمده است. سیزدهمین روز از این ماه روز خوبی برای پدر و مادر دنیا بوده است. دنیا مدنی دختر بازیگر پیشکسوت سینما به نام رویا تیموریان است. خانم مدنی در رشته طراحی لباس فارغ التحصیل شده اند. و طبق اطلاعات بدست آمده ایشان یک خواهر نیز دارند.

 

دنیا مدنی و همسرش,عکس دنیا مدنی وهمسرش,بیوگرافی کامل دنیا مدنی

 

دنیا مدنی و همسرش

   

همانطور که گفتیم خانم مدنی بواسطه مادر هنرمندش با بازیگری آشنا شده است و فوت و فن آن را از این طریق بدست آورده است. هر چند ایشان بیشتر در طراحی لباس صحنه کار کرده اند اما در چندین فیلم و سریال نیز مشارکت داشته اند که آخرین کار خانم مدنی در ماه مبارک رمضان 97 بوده که نامش "دستت را به من بده" بوده است.

  ادامه مطلب ...

جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 

صبح من، زیبای دلنشین من
چه رنگی باشد بهتر است رنگ چشمهای تو؟
نقاشی شود رنگ زیبا
دلت دلی روشن
سلام روشنایی من صبح ت بکام روزت شاد و دلت خوش.


صبح بخیر هستیم 
صبح بخیر تمام دل بستگیم
صبح بخیرامید فردا 
صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

 

  ادامه مطلب ...